Ahad, 5 Ogos 2012

AKU DAH KEMBALI..

assalamualaikum w.b.t
ohh sudah hampir 2 tahun aku xbukak blog nih. rasa malas nk update tu yg ak mlas nk bukak. But recently aku mcam xtau nak buat apa sebab aku perlukan tempat untuk meluahkan perasaan. Macam teruk sgt dah aku ni.. huhuhu bnyak perkara yang dah berlaku dari mula aku buat blog ni sampai sekarang.. ermm now aku nk cuba senaraikan apa perkara yang telah berlaku sepanjang 2011 dan 2012

2010..
masa ni aku still kat UPSI lagi, and masa ni aku ingat ak lom pon bertunang.
so tahun 2010 penting sebab ada 2 perkara besar yang merubah keseluruhan hidup aku.

JUN 2010
okeh bulan 6 aku jadik tunangan suami ku sekarang
masa bertunang tak bnyak sangat dugaan berbanding semasa sebelum bertunang.
mungkin sebab tempoh bertunang tidak lah lama hanya sekitar 5 bulan.

DISEMBER 2012
pada 18/12/2010 adalah tarikh aku bertukar status.. ermm bermulalah kehidupan sebagai isteri orang. bnyak suka dan duka setelah jadi isteri orang ni.. huhuhu
Awal kawin bnyak yang manis la. masing2 baru nk kenal hati budi..
Tapi yang tak bestnya berjauhan dengan suami.. huhuhu

ok nih pic kawen

ermm tgk pic aku, mmg aku gemuk dari zaman anak dara sampai la mak dara.. Itulah isu yang aku paling tak suka. Wan selalu sindir aku gemuk, skang apatah lagi lepas da ada anak mmg berat naik, ermm tp kadang2 aku rasa nk lepuk jer laki aku tuh, xleh ker accept aku jer, n DIAM.. macamkan hensem sangat. huh


ok lah mlas k cerita panjang, seronok jugak ada tempat leh ekspress my feeling kan..

0 Comments:

Post a Comment